2015. április 16., csütörtök

#Első kritika - Démonok között

Fejléc:

Nekem tetszik, ez volt az első a blogban, ami szemet ütött nekem. 
Amúgy meg az összemosások szépek, a betűtípus passzol. Összességében azonban tetszetős.

Dizi:

Magába a teljes kinézetbe azonnal beleszerettem. A színek lágyak, szinte simogatják a szemeim, összhangban vannak, imádom. Minden rendben van, a szövegdoboz, a chat, a menüpontok... Mind oké.

Történet:

Oké, próbáljuk meg összeszedni a gondolatokat, amik a fejemben vannak. Először is, nagyon választékosan fogalmazol, kíváncsi lennék, hány éves vagy. Gondolom, sokat olvasol is. Mindenesetre meglátszik, hogy igyekszel igényes munkát összehozni, és megnyugtatlak, ha engem kérdezel sikerült is. Bár azt megjegyezném, hogy tényleg van különbség a javított és az eredeti részek között. Helyesírási hibát egyáltalán nem találtam, szóval minden elismerésem.

Összességében:

Mindenféleképpen ajánlom olvasásra, kellemes időtöltés.


50/40

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen a kritikát :3 és a csereajánlatot :D Nagyon örültünk neki :3 Ki is tettünk a cserék közé :* És én is meg Pepii is 16 évesek vagyunk és igen elég sokat olvasunk :D ahogy csak az időnk engedi :D
    puszii ❤

    VálaszTörlés
  2. Szívesen írtam véleményt a blogotokról, mely személy szerint én imádom. :)

    VálaszTörlés